dimarts, 7 d’abril del 2015

Final del dietari

La meva estada a Londres ha acabat i des d’avui torno a viure a l’antiga capital d’Espanya. També m’he reincorporat a Medina, on he estat magníficament acollit per tothom. En aquestes circumstàncies el dietari s’ha d’acabar. Potser l’any vinent hi haurà un altre, o potser no. En tot cas, reprendrem el vell que, atès els resultats del concurs de trasllats, tampoc li queden gaire més de tres mesos de vida. De Londres, m’he deixat molt per explicar, però que hi farem. Entremig he estat a Nàpols i d’això n’intentaré dir alguna cosa més endavant, perquè acabat d’arribar, torno a anar de corcoll. Bé per cloure recordar que el darrer dia de la meva estada, m’ho vaig passar d’allò més bé, al south bank seguint un concert d’homenatge a George Gerswhin, una figura que indiscutiblement ha fet el mon millor, tot enllaçant amb el fet que avui és el centenari aniversari de la que, des del meu punt de vista, ha estat la figura femenina més important de la música americana del segle anterior. Ho podeu sentir aquí.

1 comentari:

  1. Londres és fantàstic! Gershwin és meravellós. I què t'ha semblat Nàpols? Canviada, oi?

    ResponElimina